Je kan een facebook advertentie maken op facebook maar dat is niet erg goedkoop. Als je veel facebook fans heb op je bedrijfsprofiel kan je daar een item plaatsen. Er zijn denk betere methode dan facebook om aan personeel te komen, liggende aan je branche
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou mij meer richten op Linkedin, die heeft goede zoekfuncties voor het zoeken naar een geschikt iemand en je ziet dan ook meteen de werkervaring. Ook kun je op Linkedin vacatures plaatsen.