Waarom kan ik geen video's meer naar youtube.com uploaden via imovie?

Ik heb zelf een youtube account. Ik upload daar regelmatig op. Maar sinds een paar weken lukt het niet meer om een video te uploaden. Als ik op deel met youtube klikt gaat die renderen en dan is die klaar. Normaal kreeg ik dan een melding op imovie van je video is geupload wil je je video bekijken. maar dat krijg ik nu niet meer. Ik krijg ook niet in beeld dat me video niet is geupload. En de video staat ook niet op me account met youtube. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik imovie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Ik gebruik ook imovie en misschien moet je je film van tevoren al renderen. Als je bij je project bent klik je op archief en dan op finaliseer project. Als die klaar is kan je hem uploaden en dat duurt ook nog eens een stuk korter.

Het kan er ook aan liggen dat je moet zorgen dat je bij het gedeelte waar je de beschrijving kan maken en een account moet kiezen enzo, daar links onderaan staat een knop met : Maak deze film persoonlijk. zorg dat je daar geen vinkje hebt staan want anders kan alleen jij hem zien op je youtube pagina
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het renderen van de video gaat een stuk sneller dankzij hem.