hoe kan ik foto's taggen op Facebook die dan OOK op een fanpage op de tijdlijn verschijnen ?

Het volgende,ik ben lid van een fanpage op FB waar door meerdere mensen foto's geplaatst kunnen worden.
Nu is het zo dat ook mensen ook hun foto's posten in het ''wat ben je aan het doen'' gedeelte.
deze foto's kunnen getagged worden naar personen waar je bevriend mee bent en dan verschijnt die foto ook op de tijdlijn van die persoon maar nu willen we de foto's ook kunnen taggen NAAR de FANPAGE.
Ik heb alle instellingen al nagelopen maar kan nergens wat vinden,het lijkt niet mogelijk dus maar misschien zie ik wat over het hoofd.

kort en bondig:

Hoe kunnen we foto's TAGGEN NAAR een fanpage zodat ze daar ook op de TIJDLIJN verschijnen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als mensen de foto's posten in hun status (wat ben je aan het doen, hoe voel je je), kunnen ze in het bijschrift een @... opnemen met de naam van de fanpage. Volgens mij worden de fotos inclusief het onderschrift dan ook zichtbaar op de timeline van de fanpage.