. Ik wil alleen prive berichten kunnen ontvangen van facebook vrienden en niet van andere mensen. Hoe schakel ik deze functie uit?

Ik ben lid van een aantal facebookgroepen. Nu kreeg ik, van een medelid van een van deze groepen een privebericht. Maar ik wil alleen prive berichten van Facebook vrienden ontvangen. Hoe schakel ik deze functie uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Enkele jaren geleden bestond deze optie nog, maar die is er niet meer. Iedereen kan jou dus berichten sturen. Het enige wat je kunt doen om notoire stalkers tegen te houden is hen blokkeren, of gewoon de berichten negeren, dan houdt hij/zij vanzelf wel op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je naar de pagina van je groep gaat, zie je helemaal rechts een knopje "meldingen", klik daar op, en daar kan je het uitzetten, of kiezen dat je alleen maar berichten krijgt van vrienden;
http://prntscr.com/1j5rx2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad kan je daar ALLES privé zetten ..... tot zelfs je vrienden, zodat niemand kan zien welke vrienden je hebt als je dat wilt.