hoe kan je zien of er onbekende mensen op je facebook kijken?

hoi allenaal!

ik weet wel dat je kan zien op facebook kan zien wie een van je vrienden het laatst je facebook heeft gezien.

maar kan dit ook met mensen waar je niet bevriend mee bent?

Ik was daar namelijk op aan gesproken dat diegene tegen mij zei dat ik op zijn facebook had gekeken, terwijl ik geneens bevriend met diegene was, en het was wel zo!

ik kan hierover niks op internet vinden helaas..

zou iemand weten hoe dit zou moeten? want hier ben ik namelijk erg benieuwt na haha.

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt niet zien of vrienden jouw pagina hebben bekeken. Laat staat onbekenden.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Het gerucht gaat dat je dit kan zien in de broncode van je Facebook pagina.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat zou zo werken:
https://www.facebook.com/help/community/question/?id=535806989804130
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij zijn dit of de mensen die je zelf vaak hebt bezocht, of anders diegenen die het laatst je profiel hebben bekeken. Eerste lijkt me het waarschijnlijkst (heb even een kort empirisch onderzoekje gedaan).

Antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk op je eigen profiel maar wel op een Facebook-pagina. Ik adviseer je dan ook om niet verder te zoeken. Er zijn namelijk veel "nep'' methodes gevolg; Virus, Key-log, gegevens uitlek etc.