Een IT-expert zegt hierover: "Je kan er weinig aan doen, het ligt meestal aan de plek waar de inhoud is opgeslagen binnen Facebook (je moet er rekening mee houden dat Facebook de servers en dataopslag overal in de wereld verspreid heeft, als de data nou net ergens staan waar ze niet beschikbaar zijn als jij ze opvraagt, dan krijg je dit.
Het verhaal van dat de content verwijderd is of dat de uploader de privacy instellingen gewijzigd heeft gaat meestal niet op.
Ik heb dit zelfs al eens gehad met een post van mezelf die ik niet meer zag, terwijl anderen hem wel zagen."

Soms word je onvrijwillig bij Facebook uitgelogd. Vernieuw de pagina om te controleren of het inlogscherm verschijnt.
SimonV
een jaar geleden