Hoe neem ik contact op met facebook zonder account?

Ik probeerde een account aan te maken op facebook, bleek dat er al een account bestaat dat aangemaakt is met mijn e-mailadres!

Ik heb geprobeerd het wachtwoord te wijzigen, maar ik kreeg de melding: "Your account is temporarily locked..We don't recognize the device you're using. Please answer a few security questions to keep your account safe."

Ik kreeg een aantal foto's te zien, en ik moest aangeven wie van "mijn vrienden" dat was, maar ik ken al die mensen niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het aanmaken van een account op een emailadres wordt meestal een activatiemail naar je emailadres gestuurd. Als iemand anders een account heeft aangemaakt op jouw emailadres, moet hij ook toegang hebben gehad tot je emailaccount. Het is dus slim om je wachtwoord te veranderen.

Het beste antwoord

Via deze link kan je misbruik rapporteren zonder account:
https://www.facebook.com/help/report/without-account

Op die pagina staat een link met "hier een vraag indienen" die je dan kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet de link van zijn/haar account hebben maar dat kan ik niet achterhalen. Bij het zoeken op zijn/haar naam kom ik heel veel profielen tegen, maar niet het profiel dat aangemaakt is op mijn account. (zichtbaar voor vrienden?) Bij het aanmelden zag ik dat het e-mailadres al bekend was, en daarbij een profielplaatje en naam, maar het was geen link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg bij het registreren dan de melding: "Het lijkt erop dat dit (mijn e-mailadres) bij een bestaand account hoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je in dat geval niet gewoon op wachtwoord vergeten klikken en dan het wachtwoord resetten, want dat mailtje komt op jouw adres binnen. Dan zou je misschien jouw adres kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geprobeerd het wachtwoord te wijzigen, maar ik kreeg de melding: "Your account is temporarily locked..We don’t recognize the device you’re using. Please answer a few security questions to keep your account safe." Ik kreeg een aantal foto’s te zien, en ik moest aangeven wie van "mijn vrienden" dat was, maar ik ken al die mensen niet.

Andere antwoorden (1)

Je kan contact opnemen met facebook zonder account. door naar Start te gaan en daarna op Contact opnemen met facebook zonder account te klikken. Je kan zo een bericht sturen naar facebook zelf. Let op je mail bericht moet in het engels zijn.

Toegevoegd na 13 minuten:
anders kan je via deze site ook in contact komen met Facebook

http://www.commecom.nl/contact-opnemen-met-facebook/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie nergens "start" staan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
startpagina
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk Helpt dit wat meer ga eens naar deze site. En je vraag is denk ik opgelost http://www.commecom.nl/contact-opnemen-met-facebook/