Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn 'voorgestelde pagina's' op Facebook?

Het is dus geen gesponsorde pagina, dus geen advertentie. Daardoor kan ik ook niet aanklikken "advertentie verbergen" of " ik wil dit niet zien". Ik kan de pagina ook niet blokkeren. M.a.w. het is iemand die me een advertentie van NVA voorstelt, dus het is niet de advertentie zelf.
Het is ook geen uitnodiging om een pagina leuk te vinden.
Ik kan er zelfs niet op reageren, noch met een icoontje bv duimpje, noch met een opmerking.
Maar ik ben het wel zat... ik krijg er zo wel 10 per dag.
Wat is dit? En wie stelt me die pagina voor, hoe kom ik dat te weten?
Door algoritmes is het zeker niet, vermits het geen advertentie is maar echt iemand die me de advertentie voorstelt. Dus het is niet automatisch vanuit Facebook, zo werd me verzekerd.

Picture for question
3 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze aanbevelingen zijn geen betaalde advertenties. Facebook baseert deze voorgestelde pagina’s op locatie, categorie en andere pagina's die door fans van je pagina worden 'geliket'.

Je kon bij de instellingen ‘Similar Page Suggestions’ uitschakelen, maar die optie lijkt Facebook verwijderd te hebben.

Wat zou kunnen helpen is bij “Instant Personalization” “Enable instant personalization on partner websites” uitschakelen.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
liveisgreat
3 jaar geleden
maar ik heb helemaal geen actieve pagina. Een oude ja, die gaat over kinderverhalen vertellen. Dus al zeker geen simular page.
Het enige wat kan is dat ik dat krijg op basis van locatie. Ik woon in Gent en dat is één van de weinige steden waar NVA niet zo hoog scoorde in de vorige verkiezingen. Al zou men dan beter reclame maken in andere gemeenten, want de uiterst rechtse partij Vlaams Belang is momenteel de grootste winnaar uit de opiniepeilingen. Dus veel meer een "bedreiging" dan groen, christenen, liberalen hier in Gent (voor op de volgende verkiezingen). Natuurlijk, de visie van Vlaams Belang sluit dichter aan bij NVA dus misschien vindt men dat minder erg, omdat dat geen problemen zal geven om samen een coalitie te vormen na de verkiezingen. .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding