Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Het gaat om de web app van fifa 15 die bij mij niet werkt, ik krijg dit als ik wil inloggen: (bijlage)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat het twee dingen kunnen zijn. Of je kwam toevallig langs toen de nieuwe web app nog niet was gelanceerd (is pas online sinds enkele dagen). Of het is omdat je niet de Nederlandse versie hebt geopend. Die kan je hier vinden: http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas allebei niet. Maar bij een zoom van de website van 100% krijg ik dit scherm (bijlage) En onder de 100%, vanaf 90% dus kan ik wel op de web app, alleen kan ik geen pakjes openen / spelers zoeken (eigenlijk niks), Ik kan zo alleen de daily gifts ontvangen, maar met die pakjes kan ik ook niks