Wat verdien je per 1000 views met YouTube in NL ?

Wat verdien je per 1000 views met YouTube in NL en wat in de VS bijvoorbeeld. Ik heb gehoord dat er een verschil is als je bijvoorbeeld YouTuber bent in NL en bijvoorbeeld YouTuber bent in Bosnië, Kroatië etc. Je verdient er meer in NL. Waar kan je dat precies zien of weet iemand van jullie dat?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

YouTubers kunnen meerdere manieren van adverteren kiezen. Simpel gezegd verdienen YouTubers ongeveer €4,57 per 1.000 views, met de laagste tarieven, aangezien het tussen de 4,57 en 7,32 euro zit. Wel is het zo dat kleinere YouTubers minder verdienen omdat grotere 'jongens' ook vaak een sponsorcontract hebben lopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe weet je dat? Hoe kom je precies aan dat 4,57?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dollar omgerekend naar euro.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van welke site heb je deze informatie? Ik wil er graag een kijkje nemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.quora.com/How-much-does-YouTube-pay-partners-for-their-content Daar kun je verder kijken. Veel sites zeggen andere dingen. Het is dus deels aan jou of je dit geloofd. Je kan ook kijken bij Adwords zelf. De advertising ligt vaak lager dan 4,57.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Standaard geeft Google je rond een euro per mille. Dit verschilt in welke tijd van het jaar we zitten, met bijvoorbeeld kerst maak je zo vijf euro per mille.