Hoe verwijder je je gebruikersnaam die opgelagen in bij facebook?

Ja je ziet het als je bij Facebook 1 letter in typt en eronder komen alle gebruikersnamen die je voor Facebook hebt in een wit balkje te staan. Hoe verwijder je het? Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De manier waarop is afhankelijk van welke internetbrowser je gebruikt. Gebruik je Firefox of IE dan kun je de handleiding van de bron hiervoor gebruiken.
Bij de meeste browsers kun je via opties instellen of je de zoek en formuliergeschiedenis wel of niet wil laten onthouden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Voor Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95537?hl=nl&ref_topic=14666