Mag je eigenlijk een 2e hyves account aanmaken?

Ik heb nu een persoonlijke hyves account, maar mijn vraag is dus, mag je een 2e account aanmaken of is dat verboden een 2e account aanmaken?
graag wat informatie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dit mag. Zolang je niet (zonder toestemming) foto's van anderen gaat plaatsen, en geen reclame gaat zitten maken/spammen, mag je zo veel accounts maken als je wilt.

Let wel: je kunt maar één account per e-mailadres aanmaken. Als je nog een account aan wilt maken op hyves, zul je dus ook nog een e-mailaccount aan moeten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor dat is helemaal geen probleem, het moet alleen op een ander mailadres.