Hoelang blijft een Facebook-account bestaan na aanmaken zonder verdere interactie?

Ik heb onlangs een facebook account aangemaakt alleen voor gebruik met mijn xbox one omdat microsoft mixer ondersteuning voor game streaming heeft stopgezet, zodat ik naar facebook watch overstappen moe(s)t. ik gebruik nooit facebook en dit is ook mijn eerste account, stel dat ik nooit meer inlog via een webbrowser, hoelang blijft dit account bestaan en wordt het niet opgeheven (wegens inactieviteit) ?

2.7K

Antwoorden (2)

Eeuwig.
Het kan natuurlijk gebeuren dat een iemand met een Facebook account overlijdt. Wanneer dit gebeurt geeft Facebook de nabestaande twee opties, namelijk: het Facebook account van de overleden persoon te herdenken of definitief te verwijderen.
SimonV
3 jaar geleden
30 dagen volgens mij.
Had zelf FB maar een dik halfjaar niet ingelogd toen ik wilde inloggen bestond mijn fb site niet meer