Hoelaat (Amsterdamse tijd) beginnen de MTV VMA's 2013 in Brooklyn en weet iemand een goede site waar ik de show live kan zien?

Ik zou graag de MTV VMA's 2013 willen kijken. Ik weet alleen niet precies hoelaat hij begint (NL tijd) en waar ik 'm live kan zien via het internet. Ik zou de show het liefst op mijn iphone willen bekijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

De show vindt zondag op maandag plaats om 02:00 uur Nederlandse tijd en wordt live uitgezonden via MTV, zeer waarschijnlijk ook digitaal te bekijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartsikke bedankt pompiedom, weet je toevallig ook een site waar ik de show live zou kunnen kijken op mijn iphone?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht wordt het live gestreamd via Youtube, maar ben daar niet zeker van. (http://www.youtube.com/playlist?list=PLBPLVvU_jvGuPjtgCvVy1W0FiqakSXsvr)
Het maandag om 02:00uur op MTV, Nederlandse tijd.
Voor zo ver als ik weet (door het zelf te proberen), kan je het niet live meekijken via de MTV site, maar misschien dat je ergens een Livestream kan vinden.
Dit is eventueel een Livestream site waar je wat kunt proberen:

http://www.viponlinesports.eu/usa-tv/23856/1/mtv-usa:-entertainment-live-stream-online.html

Succes & veel kijk plezier!