Hoe kan ik in contact komen met Instagram?

Ik kreeg vandaag van een jonge meid een account toe gestuurd die overduidelijk dieren mishandeld (dood dieren op de vraag van mensen, knijpt hamsters, slaat katten op beeld ect.). Ik heb een automatische melding gemaakt, krijg hierop het bericht dat dit in hun regels is toegestaan.

Ben hier woest over en wil graag met ze contact opnemen. Na uren zoeken kan ik geen telefoonnummer of e-mail vinden dat nog in gebruikt is.

De persoon die dit soort acties op zijn dieren verricht is 17 jaar en heeft duidelijk hulp nodig. Daarnaast bevinden deze dieren zich nog steeds in deze akelige situatie.

Weet iemand hoe ik dit verder kan aanpakken? Met wie kan ik contact opnemen om dit account te verwijderen en misschien zelfs deze persoon aan te pakken?

Iedereen kan dit zien, zelfs vele minderjarige. Kan dit niet zomaar negeren.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
LeonardN
3 jaar geleden
Blog uit 2018 lijkt dit probleem te onderschrijven.
https://medium.com/@mtgentry81/instagram-has-an-animal-abuse-problem-ff59027142
Je komt niet zomaar in contact met Instagram, dat is niet hoe dergelijke bedrijven werken. Alles gaat via flags. https://www.businessinsider.com/how-to-contact-instagram?international=true&r=US&IR=T
(met weinig kans op werkelijk contact:)
support@instagram.com

Antwoorden (1)

Nope. Alleen het account rapporteren