Hoe krijg ik mijn Facebook profiel uit Google?

Bij privacy instellingen heb ik die instelling om gevonden te worden via zoekdiensten op 'uit' gezet. Maar als ik mezelf Google kom ik toch mooi mijn eigen profiel tegen. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Over het algemeen genomen zal Google na een aantal maanden niks meer vertonen van je profiel tenzij er nog zaken op "openbaar" staan van pagina's die ooit al waren gecrawled. Het allerbeste is om vrijwel niks openbaar weer te geven tenzij je dat expliciet wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Google categoriseert en bewaart zijn eigen zoekresultaten. Het is dus mogelijk dat je nog steeds te vinden bent, ondanks dat je deze optie in Facebook hebt uitgezet.
Na een paar weken zal dit als het goed is niet meer het geval zijn.

Voor meer informatie zie de volgende link:

http://www.pepermunt.net/sociale-netwerken/ontgooglen-jezelf-verwijderen-van-google.html