Ik heb een oud YouTube kanaal die nog al beschamend is, die wil ik graag verwijderen weet iemand hoe?

Ik heb overigens niet het wachtwoord noch het e-mailadres. Dus als iemand me weet te helpen zou ik het erg waarderen en graag willen horen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
crispy
3 jaar geleden
zonder email adres en zonder wachtwoord een youtube kanaal verwijderen... dan zou je elk YT kanaal kunnen verwijderen dat niet van jou is. Dat lukt dus niet.

Antwoorden (1)

Google heeft hiervoor een speciaal stappenplan ingesteld, waarbij je ook moet kunnen aantonen dat je daadwerkelijk de eigenaar bent van het account en zo het account kunt overnemen op een eigen (eventueel nieuw) Google-account.

Je moet echter wel óf een gebruikersnaam óf een mailadres weten. Anders neigt het toch naar het illegaal overnemen van andermans account en dat is niet te bedoeling.