hoe maak ik een youtube game kanaal aan?

ik wil een game kanaal beginnen maar als ik een youtube acount maak moet ik voor naam en achternaam invullen maar ik wil 1 naam voor mijn game kanaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet inderdaad je voor en achternaam invullen, maar dat zie je dan bij reacties die je op YouTube plaatst. Je kunt er ook voor kiezen om daar je naam neer te zetten die je wilt gebruiken voor je kanaal.

Later krijg je de functie hoe je kanaal wilt heten. Zou ook wel raar zijn als dat niet zo zou zijn, want dat zou betekenen dat iedereen zich moet abonneren op 'Jonathan Cubicle' of Piet de Vries'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je www.youtube.com intypt staat er ergens op het beeld in het blauw inloggen. Daar maak je je account aan

Opmerking op andere vraag:
Je kan inderdaad wachten tot het moment dat je een hele naam kan verzinnen.
Je kan ook gewoon Google+ gebruiken, zeker aanrader helpt snel en je kan zoveel keer de naam veranderen