Sinds pas zie ik op facebook ook berichten die vrienden sturen naar vrienden van hun(dus niet van mij) Hoe kan ik dit uitschakelen?

VB.
Ik zie profielberichtjes die mijn moeder stuurt naar een collega van haar (die ik niet als vriend heb)
of als mijn moeder reageert op een foto van een collega krijg ik dat ook te zijn in mijn nieuwsoverzicht

Dit wil ik niet zien, hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Dan ga je naar die persoon zijn/haar profiel en rechtsboven staat vrienden met een vinkje ervoor. Als je met je muis daarop staat/klikt dan kun je daar alles uitvinken,,, succes ermee. Nadeel is dat je dit per persoon uit moet schakelen.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je bij zo'n update die je niet wilt zien, je rechts kijkt zie je een pijltje naar beneden. Klik hier op en klik 'abonnement op *naam* stopzetten'. Als het goed is krijg je nu de berichten niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je moeder vragen of ze bij haar privacy-instellingen al haar berichten op privé wil zetten, dus alleen voor vrienden. Hoe meer mensen dat doen, des te minder last je hebt van al die berichten van vrienden van vrienden. Veel mensen hebben niet eens in de gaten dat ze dat moeten doe om niet door jan en alleman gezien te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, je moeder zit fout. Jij niet! En belachelijk dat dit een standaard instelling is die je uit moet zitten, precies zo op hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: veilig facebook voor iedereen: http://www.veiligfacebook.nl/2012/03/veilig-facebook-voor-iedereen-gratis-boekje/