Hoe kan ik op facebook mijn burgerlijke staat aanpassen in geregistreerd partnerschap?

Op facebook wil ik mijn burgerlijke staat instellen als geregistreerd partnerschap. Een vriendin van mij heeft dat ook dus ik weet dat het mogelijk is. Maar als ik bij instellingen kijk staat daar bij burgerlijke staat: vrijgezel, heeft relatie, verloofd, getrouwd, het is ingewikkeld, open relatie, weduwe/weduwnaar, uit elkaar, gescheiden. En dus NIET geregistreerd partnerschap. Hoe kan ik dat aanpassen dat ik ook bij burgerlijke staat heeft geregistreerd partnerschap heb staan????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk om aan te geven als status "geregistreerd partnerschap" "heeft een relatie"is het meest dichtbij.
Je kan het ook zo neerzetten dat je op je facebook post dat jullie geregistreerd partners zijn, al weet ik niet of het praktisch is om dit op Facebook te vermelden.
De vriendenkring is hier meestal al van op de hoogte.
Mocht je dit juist via facebook willen delen met je vrienden voor een langere tijd, dan is het mogelijk om een event te maken die dit weergeeft.

Wat ook zou kunnen, en ik denk dat dit het meest in de buurt komt als antwoord op je vraag.
Ga op facebook naar accountinstellingen, dan naam wijzingen.. daar zie je een stukje "Alternatieve naam" Als je daar je naam invuld en dan tussen haakjes de naam van je partner neerzet en geregistreerd partnerschap.

Dan staat het op FB, alleen via een achterdeurtje.
Laat je weten of je deze manier toepast?

Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel creatief, ... maar zoals ik al aangaf heeft een vriend op facebook het wel op een normale manier gedaan omdat die kom kiezen bij de opties voor burgerlijke staat voor geregistreerd partnerschap. Waarom kan ik dat niet kiezen? Ps. die vriend woont ook in Nederland
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb op facebook gekeken en bij de accountinstellingen waar jij hebt gekeken stond het inderdaad niet in het lijstje, misschien een idee om die vriend op de schouders te tikken en vragen hoe hij dit heeft gedaan.
ik ben ook wel nieuwsgierig XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vriend van me had het toen bij het aanmaken van hun account wel staan bij burgerlijke staat dus kon daat toendertijd wel uit kiezen. Ik heb sterk het vermoeden dat er een update is geweest van facebook waarbij deze functie is weggevallen :-(