hoeveel mb verbruik met filmpje uploaden naar facebook vanaf telefoon?

een filmpje van 20 seconden bestaand uit 2.13 mb. hoeveel datavebruik ik daarmee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat blijft gewoon hetzelfde, dan verbruik je 2.13 megabyte...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal marginaal meer zijn dan 2,13 mb. Natuurlijk moet je filmpje naar Facebook toe, maar Facebook stuurt ook controles e.d. dingen terug. Dus waarschijnlijk zal het rond de 2,5 mb worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een foto is vaak vele scherper, en vaak heeft deze ook nog een grotere resolutie dan een filmpje waardoor de bestandsgrootte ook omhoog gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zal altijd een beetje verschil zijn tussen die 2, de ene zal wel wat meer controles terugsturen dan de andere, maar zoals hierboven al gezegd is zal dit niet veel zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even serieus, het gaat niet zo zeer om het uploaden of niet. Als jij een filmpje van 1 GB hebt doet hij met uploaden iets meer dan 1 GB uploaden dus dit ligt helemaal aan je filmpje, ik gok dat een gemiddeld filmpje 5-6 mb is