als ik een video op youtube kijk dan hoor ik na een paar seconden het geluid dubbel, hoe kan dit?

als ik een video aanklik hoor ik een paar seconden het geluid gewoon normaal en na een paar seconden doet hij alsof hij hem opnieuw aanklikt en hoor ik het geluid dubbel, en als ik dan een niew tabblad maak en die andere waarop youtube aan stond en raar deed, als ik die dan wegklik blijft het geluid gewoon doorgaan...... weten jullie dat???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een verouderd internet browser want YouTube ondersteunt niet alle browsers bijvoorbeeld Internet Explorer 7 en 8. Update je browser dus. Als dit probleem blijft aanhouden check je wifi want daar kan het ook nog wel aan liggen. Hoop dat dit helpt!