Kan je via email meldingen krijgen als iemand iets op je facebookpagina plaatst?

Toegevoegd na 15 minuten:
Naar aanleiding van het eerste antwoord. wil ik nog het volgende vragen: als ik bij instellingen- emailadres de optie: de meeste meldingen kies en vervolgens bij: Activiteiten waarover je op de hoogte wilt worden gehouden deze optie aanzet: activiteiten die met mij te maken hebben , aanzet ontvang ik de emails dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan,dit moet je instellen.
Ga naar het slotje bovenaan rechts,klik aan en ga naar meer instellingen.
Hierna zie aan de linkerkant optie's staan en kies dan voor meldingen.
Als je op deze pagina bent,kun je instellen dat je mails wilt ontvangen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Je krijgt altijd meldingen over activiteiten die met jou te maken hebben, bijvoorbeeld wanneer iemand je tagt in een foto of reageert op je bericht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staat dat standaard al niet aan ?

Kijk anders op de facebook pagina het icoontje naast het tandwieltje)
naar het kopje wie kan contact met mij opnemen ?

wellicht wordt facebook mail ook als spam gezien? kijk dus ook even in je spambox?
van je email