Is er een optie mijn emailadres (hotmail) te wijzigen zonder dat ik mn contactpersonen verlies?

Ik heb namelijk een heel oude email, maar als ik een nieuw emailadres maak moet ik al mn contactpersonen weer opnieuw toevoegen en dat wil ik niet..
ALVAST BEDANKT VOOR JE ANTWOORD :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, dit is helaas niet mogelijk :( Heb er zelf ook last van, haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, je kunt al je contacten exporteren naar een bestand, en dat opslaan op je pc. Dan registreer je een nieuw mailaccount, en importeer je de contacten via het bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt binnen je huidige account een tweede e-mailadres aanmaken. Zo houd je dus al je contactpersonen en heb je toch een nieuw e-mailadres.
bamibal
12 jaar geleden
ik weet niet of precies kan wat jij wilt, maar je kunt in ieder geval wel al je mails van het oude account naar een ander account doorsturen, zodat je niet 2 verschillende email accounts moet checken.
-opties - meer opties - onder account beheren: email doorsturen- en dan wijst het zich vanzelf-
je kunt ook klikken bij de -meer opties- onder
-contactpersonen aanpassen- -contactpersonen exporteren- dat je al je contactpersonen onder elkaar met naam en mail adres krijgt in Excel.
ik hoop dat je er een beetje iets aan hebt :)