Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe het komt dat ze mij niet horen via skype?

Ik heb onlangs skype geïnstalleerd. Ik heb ook al een video gesprek gevoerd maar toen hoorden ze me niet. Ik heb het met verschillende dinges geprobeerd met de oortjes van apple (die van de iphone 4s) en met de beats studio. Bij alle twee hoorden ik ze wel maar zij hoorden mij niet. Ik heb overal opgezocht hoe ik het moest oplossen maar ik vind niks. Weet iemand hoe dat dat komt of hoe dat je dat oplost?
Alvast bedankt.
Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.8K
ronron1212
11 jaar geleden
heb je wel een microfoon?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Omdat je niet alleen oortjes nodig hebt, maar ook een microfoon om jouw geluid op te vangen. Als die niet in je computer / laptop / telefoon zit (geen idee hoe dat zit met die dingen) zul je moeten zorgen voor een headset met een microfoontje. (Die hebben ze al voor een paar euro bij de Action, en die zijn uitstekend om mee te skypen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U moet eens zien bij "Configuratie => Hardware geluid" of daar uw micro wel als standaard staat, zo niet aanvinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij op de computer was ooit het probleem dat de knop van de microfoon uit stond. Verder nog dat de microfoon te ver weg was.
Er zit bij mij in skype een optie Echo sound test service. Daarmee kun je testen wat een ander hoort. Tot nu toe was het zo, dat als het daar bij mij werkt, anderen mij ook kunnen horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding