Kun je zien op welke datum een Instagram account is aangemaakt?

Hoi, ik wil graag weten op welke datum een bepaald account is aangemaakt. Kun je dit op een of andere manier nakijken? Het betreffende account staat privé, overigens.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
25.9K

Antwoorden (1)

Je kunt niet zien wanneer het account van iemand anders is aangemaakt. Als je toegang hebt, kun je wel checken wanneer iemand de eerste berichten heeft geplaatst.

Aanmaakdatum eigen account
- Zoek naar de welkomstmail van Instagram in je e-mailprogramma of
- Ga naar Settings - About - Access Data. Daar zie je de datum staan (Data joined).
SimonV