Bestaat er naast Planoly nog een andere tool om automatisch Instagram Stories te plaatsen?

Ik zoek voor max. 40 euro per maand een inplantool voor social media waarmee je Instagram stories kan inplannen en automatisch kan laten plaatsen. Het zou helemaal mooi zijn als je ook de stories automatisch kan laten doorplaatsen op Facebook.
Ik zou ook graag video's willen inplannen als story.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Buffer heeft o.a.de optie om in Facebook en Instagram stories te posten: https://support.buffer.com/hc/en-us/articles/360038455714-Creating-Facebook-and-Instagram-Stories-using-Buffer-Stories-Creator

Van wat ik zo snel kan zien is het goedkoopste plan $15 in de maand.
Ritsuka