hoe kan ik een pagina (fanpage) op facebook blokkeren?

Het gaat dus niet over een profielpagina (waar je met iemand vrienden kan worden) maar een pagina (waarbij je van iets of iemand "fan" kan worden").
Een vriend deelt altijd statussen van een pagina die ik helemaal niet leuk vind. Vroeger kon je (bij mijn weten) dan instellen dat je hetzij geen meldingen meer van die vriend wilde ontvangen, hetzij geen meldingen meer van die pagina. Die optie komt er niet op. Dus ofwel moet ik alle meldingen van die vriend blokkeren ofwel gewoon aanvaarden dat ik die pagina krijg. ALs ik naar de pagina ga, kan ik ook nergens "blokkeren" aanduiden.
Hoe los ik dat op? Is er een mogelijkheid om een pagina te blokkeren, zoals bij "een vriend"?
Ik heb die vriend al laten weten dat ik de pagina niet leuk vindt, maar het is voor haar ook omslachtig om bij "delen" telkens mij uit te sluiten.

9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Vervelend he? Zo heb ik een vriend die steeds foto's deelt van afschuwelijk mishandelde dieren. Daar word ik toch zo akelig van. Ik weet dat het gebeurd, maar daarom hoef ik het niet te zien.
liveisgreat
9 jaar geleden
ja, het is iets dergelijks.... een site waarbij kankerpatiënten "lotgenoten" opbeuren, maar er zit zo een zwart kantje aan. Ik vind het echt vervelend, niet dat ik iets tegen kankerpatiënten heb (verre van) maar dit is dus niet "positief" hoewel het zich wel zo uitgeeft. De pagina-makers beseften dit wellicht zelf niet.
En ja..; die mishandelde dieren en dergelijke negatieve berichten dat hoeft voor mij ook niet hoor. niet dat ik daarmee niet zou inzitten maar in vind dat gewoon niks voor op facebook... het mag toch gewoon ergens eens wat positief blijven vind ik.

Het beste antwoord

Het is nog altijd mogelijk hoor.
Pijltje naar beneden klikken en dan Alles van .... verbergen.