is er een manier om in de facebook app als jezelf een bericht op een pagina te liken die je zelf beheert?

Op de computer kun je kiezen als wie je wilt liken, als jezelf of als de pagina,op je mobiel ook door de desktop site te openen, maar in de app lijkt dit niet te kunnen. Weet iemand of het toch op de een of andere manier mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat is vrij simpel zelfs haha. Je moet gewoon in de zoekbalk bovenaan (waar je ook personen en andere pagina's kunt zoeken/vinden) je pagina opzoeken, dan naar je pagina toegaan en dan op een bericht reageren. En klaar is Kees!