Hoe kan ik mijn foto's van netlog halen?

Vroeger had ik een netlog account. De laatste tijd gebruik ik dat eigenlijk niet meer. Ik heb vroeger wel veel foto's geplaatst, foto's die op mijn oude pc stonden en die gecrasht is. Graag zou ik die foto's van netlog willen halen om ze op mijn huidige pc te zetten, het zijn er meer dan 300 en ik vind het wel een beetje veel om dit 1 per 1 te doen. Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.2K

Antwoorden (1)

Er zijn programma's die meerdere foto's in één keer afhalen voor jou, maar dat deze werken voor Netlog weet ik niet.

Je kan de Image host grabber add-on voor Firefox downloaden en eens geïnstalleerd en Firefox herstart, rechtermuisknop op de achtergrond waar je je foto's hebt openstaan en dan de image host grabber service gebruiken met behulp van de rechtermuisknop.

Ik herhaal : Ik ben niet zeker of dit werkt bij Netlog.