Ik heb een goede vriend per ongeluk in Facebook blokkeren en lastig gevallen gegooid. Hoe krijg ik dit verholpen?

Ik heb per ongeluk een goede vriend op Facebook in lastig gevallen enz gezet. Hoe krijg ik dit verholpen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je gaat rechtsboven op Facebook met je muis op het driehoekje naast "Startpagina" staan. Vervolgens klik je daar op "Privacyinstellingen". Als je naar beneden scrollt zie je daar het kopje "Geblokkeerde personen en apps" staan. Rechts daarvan staat blokkeringen beheren: daar is het mogelijk om blokkeringen op te heffen. Succes!

Toegevoegd na 45 seconden:
Dit heb ik niet vanaf een mobiele telefoon of bijv. een Ipad gedaan, maar vanaf een pc. Da's wel het handigste denk ik ;)