kunnen linkedin connecties zien als ik een reactie plaats in een linkedin groep?

Ik wil een oproep plaatsen in een linkedin groep voor kantoorruimte, maar wil niet dat iedereen (huidige huurbaas, maar ook klanten) zien dat we wellicht overwegen te verhuizen. Zien zij mijn oproep staan tussen hun linkedin updates/nieuwsoverzicht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat ze dit wel kunnen zien. Als jij verbonden bent met iemand geef je aan informatie te willen delen. het werkt denk ik hetzelfde als facebook en/of twitter.

Als je echt niet wilt dat iemand jouw oproep ziet, kun je beter op marktplaats of een andere huizensite raadplegen om nieuwe kantoorruimte te vinden.

Desnoods een tweede account aanmaken op linkedin, maar ik denk niet dat dit toegestaan is.