als je bij snap bij de filters kijk en dan omhoog swipe krijg je allemaal andere filters en die kan je dan opzoeken
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
DivineSaturos1
3 jaar geleden
En dat werkt dus niet....
Als je gaat naar het tabblad verkenner (door van rechts naar links te swipen), dan zie je bovenin een zoekveld. Als je daarin crossed eyes intypt, zie je daar de filters die erbij horen.
Echter als ik daar crossed eyes intyp, zie ik een resultaat genaamd crossed out eyes. Dus ik denk dat je die bedoeld.