Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn youtube kanaal een filmpje automatisch af laten spelen als iemand mijn kanaal bezoekt?

Hallo, ik weet niet hoe ik dit in moet stellen? Bij youtube help staat nog de oude manier omschreven maar heel het menu is onlangs veranderd dus wat hun beschrijven is nu niet meer mogelijk omdat je de stappen niet meer kunt volgen die hun beschrijven.
Weet iemand hoe het met het nieuwe menu moet?
Ik bedoel dus het allernieuwste menu he wat 2 weken terug is gelanceerd. Youtube help beschrijving dateerd van 13 april en is onbruikbaar nu.
Zie ik misschien iets over het hoofd (gezien youtube de helpsectie regelmatig bijwerkt)
Wie het antwoord weet hoe ik het automatisch af kan laten spelen, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik keek net zelf even met het nieuwe menu geëxperimenteerd. Op de kanaalpagina moet je een trailervideo instellen. Deze zal voor jou niet automatisch starten maar wel voor anderen die niet geabboneerd zijn. Je kan dit testen door rechts boven op je kanaal te drukken op 'Openbare weergave bekijken'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe stel je een trailervideo in dan? Sorry ben hier nieuw mee en snap er weinig van. Hoop dat ze de helpsectie in Youtube eens aanpassen naar het nieuwe menu

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding