waarom werkt de optie Gesprek weergeven niet meer?

In een Tweet staat soms Gesprek weergeven.
Dat wil zeggen dat je voorafgaande tweets van anderen kunt lezen, evenals hun reacties. Dit werkte tot voor 1 week wel.

Toegevoegd na 6 dagen:
Het gaat dus om Tweets op PC, niet mobiel.
Op de tweet staat niet meer de juiste tijd en datum vermeld. wel juist is het aantal minuten/uren dat het geleden is dat de tweet geplaatst is.
Niet meer opengaat de optie Gesprek weergeven.
Met deze optie kon je het gesprek volgen.
Het betreft tweets op openbare accounts die voor iedereen te lezen zijn, ook als je niet als contactpersoon ingeschreven bent.

Toegevoegd na 6 dagen:
Correctie: de optie gaat wel open, maar er staat niets!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kunt 'Gesprek weergeven' alleen gebruiken bij open accounts, of gesloten accounts die je volgt. Anders kun je die tweets van het gesloten account niet lezen, ook niet bij een 'gesprek weergeven'.

Eens in- en uitloggen kan misschien helpen, of, als het over de mobiele Twitter App gaat, kun je de App verwijderen en weer opnieuw downloaden in de Google Play Store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het betreft open accounts. Tot voor kort kon ik telkens Gesprek weergeven openen en de inhoud lezen, dat kan nu ook, alleen staat er nu niets. Je kunt wel zien wie de andere deelnemer(s) aan het gesprek is/zijn. Als die ook een open account heeft, kun je zijn/haar reactie op zijn/haar eigen Twitteraccount lezen.
Maar alles binnen 1 account lezen, is kennelijk onmogelijk geworden, en dat is wel/niet tijdelijk?
In- en uitloggen heb ik diverse malen gedaan. Ook heb ik een =@- voor de accountnaam gezet [twitter.com/@schrijver]
en #! geplaatst [twitter.com/#!/schrijver]
Ook dit mag niet helpen.
Voor alle duidelijkheid: het gaat om Twitter op een gewone PC die verder prima functioneert en de juiste tijd aangeeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Erg vreemd, is voor mij geen bekend probleem. Gezien je andere probleem met Twitter (met die tijd) is het wellicht raadzaam om eens contact op te nemen met Twitter, of om het eens via een andere PC te proberen (als het daar wel werkt, ligt het toch aan je PC, misschien per ongeluk een bepaalde instelling veranderd, of zoiets).