is het mogelijk whatsapp op je laptop te zetten zonder telefoon?

ik heb laats per ongelijk mijn telefoon in het water laten vallen en hij doet niets meer...ik wil graag whatsapp op mijn laptop zetten maar ik kan mijn telefoon niet gebruiken... is het mogelijk hem toch te instaleren?...

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Ja dat kan.

(voor Windows)
Installeer eerst Bluestacks. Dat is een programma die een Androidapparaat op Windows emuleert.
Meldt je aan met je google account

>Doe je SIM in een andere telefoon.

Ga dan naar de Play Store en installeer whatsapp.
Geef je telefoonnr op. De SMS wordt verstuurd naar die telefoon.
Tik het nr over.

Voila, nu kun je whatsapp op Bluestacks gebruiken.
www.bluestacks.com/nl/
===
De vraag nogmaals teruglezend, zou je dus ook kunnen stellen dat het; NEE, zonder telefoon niet kan, maar ik denk dat je bedoelt zonder dat jij een werkende telefoon bezit.
Je kan dan overigens natuurlijk wel Whatsapp altijd op een laptop krijgen, maar was met een geleende (die je na 1 minuut weer terug kan geven) of oude telefoon (hoeft GEEN smartphone te zijn) kan je het krijgen zoals je wil.
===Met dank aan SimonV===
In plaats van Bluestacks kan je ook kiezen voor MEmu, die minder vol zit met reclame.
https://www.memuplay.com/thanks/?channel=cd5e1e15&version=7.1.1.0&status=0
Toegevoegd op 09 januari 2020 15:20: tekst
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Waarom is Bluestacks beter dan een andere emulators? De gratis versie zit vol met advertenties en vraagt ​​je constant om gesponsorde apps te installeren.
https://beebom.com/best-android-emulators-windows/
LeonardN
4 jaar geleden
"Waarom is Bluestacks beter dan een andere emulators?"
Dat heb ik nooit gesteld. Het was voor jouw reactie, de enige waar ik mee bekend ben en de enige die ik gebruik.
Ik dacht/ging er vanuit dat bluestacks op dit moment de enige was. "De gratis versie zit vol met advertenties en vraagt ​​je constant om gesponsorde apps te installeren."
Klopt, daar trek ik me weinig van aan, maar ik zal eens naar de alternatieven kijken.
Bedankt voor de tip. Heb je zelf een alternatief dat je gebruikt/kent dan voeg ik dat toe aan het antwoord.
SimonV
4 jaar geleden
Ikzelf gebruikte altijd KoPlayer, maar die doet het niet meer. Blijkt vaker problemen te geven.
BlueStacks and Memu ontlopen elkaar niet veel.
https://www.quora.com/Which-one-is-faster-between-BlueStacks-and-Memu
Plus.