Hoe afbeeldingen op forums te plaatsen?

Kan iemand advies geven?
Het is nodig om afbeeldingen ergens op Internet te uploaden om het op een forum te kunnen plaatsen.
Ik probeerde imageshack en photobucket, maar kent iemand misschien een betere?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om afbeeldingen op forums te plaatsen, moet je de afbeelding eerst uploaden naar een externe website zoals Imgur of TinyPic. Vervolgens kopieer je de URL van de afbeelding en plak je deze in het forum. De afbeelding zal dan verschijnen in je bericht.
Bronnen:
een maand geleden