Zijn mannen of vrouwen betere influencer of is dit gelijk?

2.1K
Speedylovertje
4 jaar geleden
Daar ben ik me van bewust, dankjewel. Ik weet alleen wel dat bepaalde officiële onderzoeken zeker wel kunnen aantonen wie er meer succesvol zijn in de wereld van communicatie. Vandaar mijn vraag over de sexe.
LeonardN
4 jaar geleden
-min @Berent Wie zijn betere voetballers, mannen of vrouwen? Het antwoord is dan mannen. Ook al zijn er vrouwen die (veel) beter zijn dan mannen.
Bij zulke vragen kijk je naar alle mannen en alle vrouwen. Of iig naar alle mannen die voetballen en naar alle vrouwen die voetballen.
Als je een antwoord geeft wat jij geeft, klopt het wel wat je zegt, maar help je niemand ermee. Iedereen kan verzinnen dat een willekeurig persoon beter of slechter kan zijn dan de andere.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
je moet niet per geslacht kijken maar per persoon :) want er zijn vrouwen en mannen die niet goed zijn. maar er zijn ook vrouwen en mannen die er goed in zijn. het ligt er per persoon aan of je goed bent. iedereen is anders

Antwoorden (1)

Vrouwen zijn betere influencers. De beste vrouwelijke influencer (Patricia Bright) heeft 1 miljoen volgers op Instagram, de beste mannelijke (Jonathan Daniel Pryce) 90.000.
Zo'n 80% van de influencers bestaat uit vrouwen, maar ze verdienen gemiddeld $ 108,- minder per post.
SimonV
4 jaar geleden
Speedylovertje
4 jaar geleden
Super! Dankjewel!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Verdienen ze misschien minder omdat het verdiende bedrag per volger afneemt bij steeds grotere aantallen volgers ?
Als vrouwen dan meer volgers hebben dan zal ook het gemiddelde bedrag per volger omlaag gaan. Of hebben we hier te maken met discriminatie op basis van sexe? (Overigens plus voor je antwoord!)
SimonV
4 jaar geleden
Wat ik begrijp is dat vrouwen er bij onderhandelingen minder uit weten te slepen. Dat kan aan (de discriminatie van) de adverteerder liggen, of aan (de onderhandelingstechniek van) de vrouwen: misschien zijn ze sneller tevreden.
TurfGraver
4 jaar geleden
Zijn vrouwen beter influencers of gewoon makkelijker te beïnvloeden?