Hoe krijg ik website uit mijn Facebook?

Ooit heb ik eens op 'vind ik leuk' geklikt. Nu krijg ik steeds de betreffende website op mijn nieuwsberichten. Hoe maak ik dit ongedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een Facebook-pagina bedoelt, dan kun je even naar die pagina gaan en (ergens in de linkerkolom) klikken op "Vind ik niet meer leuk". Maar je kunt volgens mij ook de meldingen van die pagina verwijderen.

Toegevoegd na 4 minuten:
..even gekeken hoe dat werkt, dat verwijderen van meldingen

Als je met je aanwijzer/muis op zo'n nieuwsbericht staat, zie je rechtsbovenaan van dat bericht een pijltje wat naar beneden wijst. Klik daarop en dan zie je verschillende opties, waaronder "Alles verbergen van ..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik ook even mogen weten wat er fout is aan mijn antwoord???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, het spijt me dat ik zo laat reageer. Heb nu pas de tijd gehad om er even naar te kijken. Het was binnen notime gepiept dankzij je goede aanwijzingen! Het stond alleen niet linksboven maar midden op de site zelf. Dank voor je uitleg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb een nieuwe vraag die ik ga stellen over Facebook!
Fb laadt niet alle nieuwsberichten op mijn iPhone en iPad. Hij laat er maar 7 zien. Op de pc doet hij het wel! Weet je hier ook zo'n goed antwoord op? Ik stel hem ook even algemeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn Samsung GS2 wordt meer geladen. Misschien is het omdat de mobiele versie van veel sites wat beperkter is, omdat het anders veel te lang duurt voordat hij geladen is. Als ik op mijn GS2 naar bijv. goeievraag ga, krijg ik ook een veel minder uitgebreide versie te zien.