Mag je 2 facebook accounts hebben?

Ik heb 1 eigen prive facebook account, maar wil graag een anonieme account aanmaken voor de fun zeg maar.
Mag dit of kan je dan een blokkade krijgen?

en stel je krijgt een ban, kan je dan niet meer op je eigen account?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Het kan maar wel met verschillende email's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dit mag niet[zie de beleidsregels van facebook.

Identiteit en privacy

Personen op Facebook gebruiken hun ware identiteit om met anderen in contact te komen. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens van anderen te delen zonder toestemming. Je voordoen als iemand anders, je ten onrechte voordoen als vertegenwoordiger van een organisatie of het maken van meerdere accounts, ondermijnt de gemeenschap en is in strijd met de voorwaarden van Facebook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan dan weer wel met je bedrijf. Dus een persoonlijke pagina van Klaas Klaassen en de pagina van Klaas Klaassen fotografie ofzo.