Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn snapchataccount ontgrendelen?

Mijn snap account is al bijna 4 weken permanent geblokkeerd. Ik probeer me account steeds te ontgrendelen maar het lukt niet en ik heb me e-mail of telefoon nummer niet gekoppeld met me snap account want moet ik nu doen???

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je permanent bent geblokkeerd, kan je de blokkering ook niet meer opheffen. Je zal een nieuw account moeten aanmaken.

Zodra je een andere app, plug-in of tweak gebruikt om in Snapchat in te loggen, kun je er zeker van zijn dat je account tijdelijk of permanent gesloten wordt. Dat gebeurt ook als je spam-berichten verstuurt of als je teveel vrienden toevoegt terwijl je e-mailadres of telefoonnummer nog niet geverifieerd is. Heb je toevallig één van deze handelingen gedaan voordat je werd geblokkeerd? Het sluiten van je account kan ook te maken hebben met het feit dat je misschien te jong bent. Als je account geblokkeerd is krijg je een melding van Snapchat. De melding kan aangeven of je account tijdelijk of permanent geblokkeerd is. Permanent = voor altijd. Oftewel, ontgrendelen gaat niet lukken.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding