Hoe verwijder je een twitteraccount zonder inloggegevens?

Ik heb nog een twitteraccount staan van vroeger. Zodra je mijn naam en achternaam intypt zie je allemaal domme foto’s van mij verschijnen. Ook kan je zien wat ik allemaal heb getweet. Ik wil de foto’s er heel graag afhebben maar heb helemaal geen inloggegevens of toegang tot mijn oude e-mailaccount. Heb van alles al geprobeerd twitter gemaild etc, maar toch niks.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dit heb ik zelf ook gehad, maar dan met YouTube. Heb zelf ook al talloze dingen geprobeerd, maar het is niet gelukt. Als je je inloggegevens niet hebt, kun je de fotos niet verwijderen!