wat is de titel van een filmpje over in een live beeld winkelnamen en reclame wegwerken?

Dit is een humoristisch filmpje.
Ik weet de titel niet meer en ik zou hem graag nog eens een keer willen zien.

Ik dacht dat het van zonde van de zendtijd was, maar ik weet het niet meer zeker aangezien ik al uren heb gezocht op internet.

In het filmpje worden mensen geinterviewd voor bv de mac donalds, en dan worden er objecten bijgezet zodat die merknaam niet meer zichtbaar is. Door Bv planten die erbij worden gezet, of mensen die bv een radio op hun schouders moeten dragen zodat je dus geen onbewuste reclame maakt voor winkels en zo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk dat je dit filmpje bedoeld het heet reclamen verbergen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zonde van de zendtijd denk ik dat je bedoeld.
ik zal even zoeken of de titel er ook van kan vinden

Toegevoegd na 5 minuten:
het gaat om het filmpje van zonde van de zendtijd met het filmpje merken verbergen.