Hoe kan je tweets lezen van een twitter account met een slotje?

Al enige tijd kan iemand mijn tweets lezen op twitter. Diegene followt mij absoluut NIET, en ook niet via een ander account. Ik heb mijn twitter afgeschermd, diegene geblokkeerd, en nog kan diegene het lezen. (Reageert er in het algemeen op, door middel van algemene tweets)

Zou het kunnen dat er een programma/app of iets dergelijks is? Diegene heeft een iPhone, en iemand zei me dat je met een iPhone wel de eerste paar tweets van iemand kan lezen. Maar dit moet toch niet mogen als je account afgeschermd is, én diegene hebt geblokkeerd?!

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.. (Vind twitter heel leuk, maar dat gestalk word ik een beetje naar van...)

(Antwoorden als dat diegene mij toch wel zou followen heb ik niks aan, want ik weet 100% dat dat niet zo is. Ook niet via een ander account.)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Het klopt volgens mij wel dat je op een IPhone hoe dan ook de eerste 3 tweets van iemand kan lezen, maar in princiepe zou diegene dan niet op jou tweets moeten kunnen reageren als je hem geblokkeerd hebt... Heb je hem geblokkeerd via je mobiel of via je laptop? Via mijn mobiel mensen blokkeren doet hij namelijk ook nooit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo, maar even een account aangemaakt!
Ik heb hem geblokkeerd via de pc.
Hij reageert er niet op met een @, maar gewoon een algemene tweet. (Naar niemand gericht) Maar nu ik hem geblokkeerd heb, kan hij dan alsnog mijn eerste 3 tweets lezen? Ohja, wat ik ook zo gek vind.. Hij kon ook zien dat ik zijn account bezocht had (?!) (Ik stond wel ingelogd, maar zoiets kan je toch niet zien neem ik aan? Ik kan er in ieder geval geen programma o.i.d van vinden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan hij inderdaad je eerste 3 of 4 tweets lezen. Via twitter weet ik bijna zeker dat je niet kan zien of iemand je account heeft bezocht. Hij zal wel een speciale app hebben. Zo heb je ook apps waar je op kunt kijken wie je hebben ontvolgt en wie je heeft gevolgt. Het is wel een beetje een raar verhaal! En waarom kijkt hij of jij zijn account heeft bezocht?