Hoe haal ik foto's af van Google afbeeldingen?

Vroeger had ik zeg maar een twitter account met foto's erop. En als je nu mijn naam en achternaam typt op het internet kom je 2 foto's van mij te zien toen ik 12/14 was. Maar ik heb dus helemaal geen toegang meer totdat account heb alles al geprobeerd. Maar nu wil ik graag dat die foto's van Google afbeeldingen verwijderd worden maar hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Foto's die je op Facebook, Twitter, Instagram enz. zet komen ook op Google te staan, dus wat je kan doen: 1. Verwijder foto's van sociale media van toen je 12/14 was, en kijk of ze nog op Google staan, zo ja dan misschien nummer 2. Stuur Google een mail en zeg welke foto je eraf wil hebben, als het kan kun je evt. linkjes erbij zetten van de foto's, zodat het voor de Google medewerkers makkelijker is om ze te vinden en ze te verwijderen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Google is een zoekmachine, geen website.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja maar in kan dus niet meer in mijn account komen zoals eerder aangegeven dus kan ik ze ook niet van twitter afhalen.
DeGelderseTrucker
6 jaar geleden
Weet je je email van Twitter nog? Of je wachtwoord? Probeer anders eerst je wachtwoord te resetten, ik weet niet of je dat al hebt gedaan?