Imac, Iphone en Ipad. FB. Zelfde account. Krijg toch allemaal verschillende input. Hoe kan dat?

Zou toch hetzelfde moeten zijn.

2 maanden geleden
tinus1969
2 maanden geleden
Wat voor input?
Appartement
2 maanden geleden
Allerlei andere informatie. Vrienden en berichten zijn allemaal verschillend.
tinus1969
2 maanden geleden
Hoe bedoel je vrienden en berichten zijn verschillend’? Emails?
Vortexxx
2 maanden geleden
@Appartement "Allerlei andere informatie. Vrienden en berichten zijn allemaal verschillend." Dus op je iPad zeggen je vrienden ja, maar op je iPhone, of iMac nee?
Appartement
2 maanden geleden
Precies. Nu nog een antwoord.
LeonardN
2 maanden geleden
@Appartement
Wat Vortexxx beweert, en wat jij beaamt kan niet. Als dit zich echt voordoet zal je met bewijzen moeten komen voor dat iemand hier verder op gaat reageren, omdat niemand dit gelooft. Met het verzamelen van bewijs zal je erachter komen dat je er zelf naast zit.

Geef als eerste antwoord