Hoe herstel ik mijn account op Origin?

Hoi,
Ik ben al en tijdje mijn origin account vergeten mijn wachtwoord,id en email adres . ik heb al op mijn origin account sims4 en dat vind ik super leuk maar jammer genoeg kan ik er niet meer op kunnen jullie mij misschien helpen? Please?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je zou contact op kunnen nemen met EA, maar als je je ID en e-mail vergeten bent is er waarschijnlijk weinig wat ze voor je kunnen doen aangezien je niet kan bewijzen welk account van jou is. Je zou altijd kunnen bellen, kijken wat ze voor je kunnen betekenen.