Hoe maak ik een naam in Facebook (in een berichtje) vet? Dus dat er niet Pietje Puk staat, maar alleen Pietje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (2)

Je kunt vrienden in je bericht taggen door eerst een @ te typen, gevolgd door hun naam. Er verschijnt dan een menuutje waaruit je de juiste persoon kunt kiezen.

Wil je alleen de voornaam, dan kun je na het taggen met backspace de achternaam weghalen.
bamibal
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+ zo doe ik het ook.
Dat hangt er van af. Als diegene die je vernoemd of wil vernoemen lid is van FB wordt de tekst dik. Als je dan met je cursor terug gaat (backspace) haal je alleen PUK weg (1x) en blijft PIET staan. Is dit wat je bedoeld?