Wat betekent deze melding op Facebook Messenger?

Ik wilde een bericht naar iemand sturen, maar ik kreeg een rare melding. Ook alleen bij 1 bepaald persoon. De rest dus niet. Ik heb al geprobeerd om de app opnieuw te downloaden maar dat hielp niet. Ik kan de desbetreffende persoon ook nog steeds gewoon opzoeken op Facebook, dus volgensmij ben ik niet gehackt. Er komt een rood uitroeptekentje bij mijn bericht te staan. Foto’s zullen toegevoegd worden. Wat kan dit zijn?
Geblokkeerd* ipv gehackt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik bedoel, niet geblokkeerd* ipv gehackt:)
Ritsuka
5 jaar geleden
Is het een tekstbericht, een foto, of een video?
Kun je deze persoon wel een bericht sturen via Facebook Messenger op de pc?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is een tekstbericht. Er staat nu dus een rood uitroeptekentje bij. Heb het nu via de laptop geprobeerd en dan geeft het deze melding “deze persoon is momenteel niet beschikbaar”. Zijn profiel bestaat nog wel gewoon en ik zie zijn profielfoto

Antwoorden (1)

FBAPIErrorDomain fout

Laten we dat even opbreken:

FB = Facebook
API = Application Programming Interface (= manier waarop FB "door het programma benaderd wordt)
Error = Fout
Domain = Adres/URL
230 = verdere specificatie van de fout.

Volg deze link voor mogelijke oplossingen:
https://www.solvusoft.com/nl/errors/runtime-fouten/facebook-inc/facebook-messenger/230-facebook-message-error-230/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb gekeken maar niks heeft geholpen. Via de pc lukt het ook niet. Er staat dan “deze persoon is momenteel niet beschikbaar.” Ik kan wel altijd nog zijn profiel zien en zijn profielfoto.