Hoe kan ik mijn snapdagen bijhouden?

Mijn telefoon was gisteren stuk gegaan, en ik had een vriendin gevraagd om mijn snapdagen bij te houden. Echter als zij wilt inloggen komt er een bevestiginscode binnen op mijn telefoon, maar die kan ik niet zien omdat mijn LCD stuk is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dit bericht doorsturen naar je vriendin

Antwoorden (1)

Dat wordt het dan niet! Als je je "streak" wilt behouden moet je elkaar elke dag snappen. Soms wacht Snap iets langer dan 24u, maar als het echt dagen gaat duren voordat je mobiel het weer doet/ je een nieuwe telefoon hebt ben je screwed.

Sterkte!